Friday, October 12

Cheers DJ1!



This Toast, is for us!

For having graduated 10 years, and lives with such Wonderful life!

Cheers!!!

Huh, what a great
gathering we had. The numbers of people in the picture doesn't matter, as long as we had great time, just enjoy!

1 comment:

elainetan said...

嗨!朋友们:

我真的是有些后知后觉,我竟然不知道丽君已经结婚了,她的先生是不是外国人啊?真是好眼光,丽君,祝你生活美满啊!

还有谁已经成家了呢?快快来爆料!

洪翠,谢谢你提供的消息,我会尝试以电邮联系惠秋.

我还真期待还有什么惊喜的照片让我瞧瞧!

真的是脱节太久了!

玉莲